Linkek a témában:
1.0 75 LE Elegance teszt
A miniautó – egyik – testvére, a Skoda Citigo ötajtós, 75 lóerős változattal érkezett hozzánk.
1,0 Active: nézd meg még egyszer!
Szóval négy ajtóval is egészen élhető a Citigo, sőt így használható csak igazán.
A VW-csoport új kisautóhármasából a VW Up után a Skoda Citigo érkezett másodiknak.
Az ötajtós változatnál a hátsó ablak nem engedhető le, csupán kibillenthető, valamint alapáron nincs légkondi, és a hátsó üléstámla is csak egyben ledönthető. Tehát van ára az olcsó belépőárnak.
Drága is lehet a kicsike
A Skoda első miniautója akár a Volkswagen Up! ikertestvére is lehetne. Ám az alapvető hasonlóságok ellenére sok a különbség. A wolfsburgi törpéhez képest a Citigo talán kevésbé trendi.
Értem én, de mitől go? Ambition 1.0 60 LE
A fő gond az, hogy az olcsóbb motor vásárlóival éreztetni akarták, hogy ez bizony gyengébb, mint a 75 lovas. Ezért mit csináltak? Hosszabb végáttételt kapott, miközben a váltó, sőt, maga a motor is tökugyanaz, mint az erősebbik.
A hatvan lóerős motor és a váltó kombinációja nagyvárosi forgalomba nem ajánlható
Itt a legújabb, legkisebb, legolcsóbb Škoda
A Volkswagen Uppal közös műszaki tartalmú, attól csak apróbb részletekben különböző kiskocsi kétféle motorteljesítménnyel rendelhető majd. Mindkét motor háromhengeres és ugyanúgy 999 köbcentis, sőt, a csúcsnyomatékuk is megegyezik - 95 Nm - míg teljesítményük 60, illetve 75 lóerő.
Öt csillagos EuroNCAP törésteszt 2011.XI.
A Skoda Citigo kisautója aktív és passzív biztonsági képességei és felszereltsége ötcsillagos minősítést szerzett az Euro NCAP (European New Car Assessment Programme) európai fogyasztóvédelmi szervezet tesztje során.
Új szegmensben nyitott frontot a Škoda. 1.0 Elegance
Miniutójának neve ráadásul telitalálat, mivel tökéletesen kifejezi, milyen célra készült a jármű. (Annál kevésbé érthető, hogy a két ikertestvérnek – VW up!, Seat Mii – hogyan sikerült ilyen ütődött neveket találni...)
Visszatér a kalapos skodás?
Régen a farmotoros skodás mozgó útakadály volt, és a Citigo sem lesz a belső sáv ördöge.
Meghatározás
Az ötajtós Skoda Citigo a márciusi Genfi Autószalonon mutatkozott be. Májusban került a kereskedésekbe. Műszakilag nincs eltérés a három- és az ötajtós között, mindkettő hossza 3,56 méter, mindkettő csomagtartója 251 literes, és mindkettőbe egyliteres, háromhengeres benzinmotor kerülhet, a pénztárca vastagságától függően 60, illetve 75 lóerővel.