Linkek a témában:
Értem én, de mitől go? Ambition 1.0 60 LE
A fő gond az, hogy az olcsóbb motor vásárlóival éreztetni akarták, hogy ez bizony gyengébb, mint a 75 lovas. Ezért mit csináltak? Hosszabb végáttételt kapott, miközben a váltó, sőt, maga a motor is tökugyanaz, mint az erősebbik.
A hatvan lóerős motor és a váltó kombinációja nagyvárosi forgalomba nem ajánlható
Visszatér a kalapos skodás?
Régen a farmotoros skodás mozgó útakadály volt, és a Citigo sem lesz a belső sáv ördöge.
Drága is lehet a kicsike
A Skoda első miniautója akár a Volkswagen Up! ikertestvére is lehetne. Ám az alapvető hasonlóságok ellenére sok a különbség. A wolfsburgi törpéhez képest a Citigo talán kevésbé trendi.
1.0 75 LE Elegance teszt
A miniautó – egyik – testvére, a Skoda Citigo ötajtós, 75 lóerős változattal érkezett hozzánk.
A VW-csoport új kisautóhármasából a VW Up után a Skoda Citigo érkezett másodiknak.
Az ötajtós változatnál a hátsó ablak nem engedhető le, csupán kibillenthető, valamint alapáron nincs légkondi, és a hátsó üléstámla is csak egyben ledönthető. Tehát van ára az olcsó belépőárnak.
1,0 Active: nézd meg még egyszer!
Szóval négy ajtóval is egészen élhető a Citigo, sőt így használható csak igazán.
Új szegmensben nyitott frontot a Škoda. 1.0 Elegance
Miniutójának neve ráadásul telitalálat, mivel tökéletesen kifejezi, milyen célra készült a jármű. (Annál kevésbé érthető, hogy a két ikertestvérnek – VW up!, Seat Mii – hogyan sikerült ilyen ütődött neveket találni...)
Itt a legújabb, legkisebb, legolcsóbb Škoda
A Volkswagen Uppal közös műszaki tartalmú, attól csak apróbb részletekben különböző kiskocsi kétféle motorteljesítménnyel rendelhető majd. Mindkét motor háromhengeres és ugyanúgy 999 köbcentis, sőt, a csúcsnyomatékuk is megegyezik - 95 Nm - míg teljesítményük 60, illetve 75 lóerő.
Öt csillagos EuroNCAP törésteszt 2011.XI.
A Skoda Citigo kisautója aktív és passzív biztonsági képességei és felszereltsége ötcsillagos minősítést szerzett az Euro NCAP (European New Car Assessment Programme) európai fogyasztóvédelmi szervezet tesztje során.
Meghatározás
Az ötajtós Skoda Citigo a márciusi Genfi Autószalonon mutatkozott be. Májusban került a kereskedésekbe. Műszakilag nincs eltérés a három- és az ötajtós között, mindkettő hossza 3,56 méter, mindkettő csomagtartója 251 literes, és mindkettőbe egyliteres, háromhengeres benzinmotor kerülhet, a pénztárca vastagságától függően 60, illetve 75 lóerővel.